5 Ekim 2009 Pazartesi

HER ŞEY ZAMANINDA GÜZELDİR

''Her şey zamanında güzeldir''.Sözü bana ait olmakla beraber veya ben öyle söyledim bu gün yani 05 EKİM 2009 saat:18.30 idi mevsimlerin güzelliği birbiri ardına eklenmekte hava çiselemeye başladı tavuklarım altı aydır bahçede idi bende güz gelmesi hesabıyla tavuklarımı açık araziye salıverdimdi gezinsinler diye yagmur başladı başlıyor tavuklarımı kümese kapatmak için bahçeye indim tavukları yemledim ama sevdigim bir piliç her halde ğiriş yerini bulamadı bizlerin ana arı misali kümese dönmedi üzüldüm eve çıktım baktıki gün batımı oluyor hemen cep tlf.nu ile resimledim

Burdaki resimle yukarıdaki resim arasında bir dk. kadar zaman farkı var hızla güneş ben vazifemi tamamladım dercesine alçaldı ve yerini aşagıdaki resime bırakarak bizlerden ayrıldı
işte her şey zamanında güzel İlkbaharın güzelligi insanın kanının fokur fokur etmeye başladıgı,Yaz'ın ise her güzelligin başka tadının bulunması,Sonbaharı bambaşka bir güzelligi,Kış'ın da zamanı gelince yazalım hayırlı akşamlar dostlar geceniz mübarek olsun Allah'a emanet olalım
M.Hilmi ÖZKAL 05 EKİM2009 saat 18.45


1 yorum:

erbabarici dedi ki...

resimler de bir harika yani maşallah....