10 Ekim 2009 Cumartesi

BOLVADİN HALK EĞT.MRK MD.LÜĞÜ TEKNİK ARICILIK KURSU AÇILDI

Merhaba arıcı dostlar
Afyonkarahisar ili Bolvadin ilçesinde Halk Egt.Mrk.Md.lüğü nezdinde TEKNİK ARICILIK KURSU açıldı kursumuz bugün yani 10 EKİM 2009 günü eğitime başladı hafta sonları kursumuz devam edecek,Bolvadin tarımsal kalkındırma kooperatif başkanı sayın Selahattin TELLİ ben ve diger arkadaşların üstün gayret ve çabalarıyla kursumuz açılmıştır .Selahattin bey ve arkadaşlarına emegi geçen tüm kardeşlerime kursiyer olarak teşekkürü bir borç bilirim.
Kursumuza yaklaşık olarak 35 kişi müracaatta bulunulmuş olup kursa katılımda hayli kalabalıktıyukarıdaki foto bazı kursiyerlerin resimleri henüz ismen bilmesekte şahsen tanıyoruz ileride isimleri ile yazarız,

Kursumuza çevre ilçelerden ve köylerden katılım var demekki arıcılık yapan veya amatörce ilgilenen veya arılık sevdasına kapılmış olan arkadaşlar vardı herkes iştahlı ve bilinçli idiler,

Sınıfımızdan bir görüntü ha bu arada şunu da belirteyim sınıfımızda üç tanede bayan kardeşimiz var kursiyer olarak (Arıcılıgı bayanlara kaptırdıkmı yandık mı diyelim) ! şaka kursa iştirak etmişler neden olmasın DEMET kardeşimiz yapıyo o bayanlarda yapabilirler tebrik etmek lazım bayan kursiyerlerimizi,


İlk dersimiz tanışma kurs öğretmenimiz Afyon ili Tarım Md.lü personeli Selahattin KAHRAMAN şen, şakrak, sevecen bir öğretmenimiz var öğretmenimiz kursa beş,sekiz kişi katılır zannetmiş kursiyerleri görünce memnun oldugunu belirtti demekki Bolvadin de böyle kurslara ihtiyaç varmış ama bence geç kalınmışlıktan erken çark etmek bizim için eniyisi dostlar kursumuzu tamamladıktan sonra 2010 yılı hazırlıkları için aşagıdaki fotoda Selahattin,Abdullah beyler kovan kapakları tenekesini kursiyer arkadaşımız Sait TEKOL'un atelyesinde çalışmaktalar yarın kurs çıkışı çıtalar tamamlanaçak ve ögleye MEN e MEN partisi var organik yumurtalar benden adres yok not:Gelmeden önce haber verilmesi!(Şaka) BUYRUN



10 EKİM 2009 kursumuz egitime başladı magazincilik Bünyamin YİGİT kardeşim gibi bana düştügünden videoda ben yokum
TEŞEKKÜR HK.da
AFYONKARAHİSAR İLİ BOLVADİN İLÇESİ HALK EĞİTİM MRK. MD.LÜGÜ BOLVADİN İLÇESİ TARIMSAL KALKINMA KOOPERATİFİ BŞK.LIGINA,AFYONKARAHİSAR İL TARIM MD.LÜĞÜNE BOLVADİN TEKNİK ARICILIK KURSİYERLERİ ADINA TEŞEKKÜR EDERİM

M.Hilmi ÖZKAL 10.10.2009 saat:22.00


video

6 yorum:

ÇAY'LI dedi ki...

selam arkadaşlar öncelikle bayan arkadaşları bu cesaretli girişimlerinden dolayı tebrik eder emegi ğecen tüm herkese başarılı bir kurs dileklerimle tebrik ederim

Mustafa Hilmi dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM HAYIRLI GÜNLER VE İŞLER

erbabarici dedi ki...

Kursunuz hayırlı olsun tüm arıcı arkadaşlara selamlar...

Mustafa Hilmi dedi ki...

Hasan hocam teşekkür ederim hoş gelmizsiniz şark dan

Ballı Baba dedi ki...

Kurs tüm katılımcılara hayırlı olsun. Dünyanın en değerli şeyi bilgidir, bu nedenle eminim ki çok güzel bilgileri öğrenecek ve paylaşacaksınız. BAŞRILARRRRRR...

Mustafa Hilmi dedi ki...

S.A.Üstadım ilgi ve alakanıza teşekkür ederim