19 Mayıs 2009 Salı

İKİNCİ BEBEĞİMİZ (OĞUL) GELDİ

Dostlar
Bugün ikindi vaktinden evvel kız kardeşime gösterdim bak arı yavru uçuruyor diye seyrettik daha sonra bahçemin dışında o saatlerde akşam güneş batarken sivrisinek veya cinslerinden bazı böcekler uçuşur bende öyle bir böcek uçuşu zannettim gözlerim algılayamadı ,merak ederek bahçeye çıkarak o tarafa doğru gittim birde ne göreyim atom-2 tahminen o kovan olması lazım ogul vermiş arazideki kangal dikenine ogul pike yapmış malum yagışlardan dolayı bazı otlar ve kangal dikeni inanın benim boyumda bu seneye kadar ben böyle kangal dikeni görmedim
Hemen hazırlıga başladım hava karışık yagdı yağaçak kovanı dikenin yanına koydum elimde bıçak dikeni kestim kovana silkeledim iki şurup püskürtülmüş temel petek koydum yine aynı işlemle otları keserek kovana silkelemeye devam yağmur damlaları tek tük geliyor kötrük yardımıyla kovana koyduk kapagı kapattık kalanlarda uçuş deliginden girsinler düşüncesiyle kovanı oraya koyduk yagdı yağaçak şükür henüz yağmadı kovanı aldım bahceye yerine koydum.Ogul 2 cıtalık kadar 3 e yakın
Dostlar ben bu ATOM-2 kovandan 11.5.2009 da 1.nci ogulu aldım ve aynı gün bu kovanla öbür kovan bölme yolu ile bölünerek 3 çıtalı kovan ve 5 çıtalı kovan oluşturuldu ogul verdi bölündü ve ben beklemiyordum oğulu süpriz Allah bereket versin becerebilirsem yarın bu yeni ogula 1 çıta kapalı gözlü çıta vermeyi düşünüyorum yeni oğulun anası görüldü SÜPRİZ OLDU SÜPRİZ darısı oğul isteyen dostlar başına ve bende bu arıcılıkta birşeyleri becerebildigim için MUTLUYUM 19.05.2009 SAAT :23.50

Hiç yorum yok: