20 Şubat 2009 Cuma

AMATÖR ARICILIK ÜZERİNE ÇALIŞMALAR




Amatör olarak uğraşmaya başladığım (hazırlık içindeyim) arıcılık için çalışmalarımdevam etmekte,12.02.2009 günü iki kovanlık kerestemi aldım bir tanıdıgın marangozhanesinde keresteleri planyadan geçirerek diğer işlemlerini de tamamlayarak demonte olarak evimin bahçesindeki çalışma odama getirerek iki adet kovanı mote işlemlerini tamamladım cep tlf.nu kamerasıyla resimledim umarım sizlerde beğenirsiniz,boyamasınıda bugün tamamladım.




Güner KAYRAL beye aipariş ettiğim kitaplar geldi.hemem okumaya başladım,okudukça yeni birşeyler daha öğreniyorum,bulunduğum yörede usta çırak ilişkisiyle öğreteçek kimse yok bir kaç kişiye durumu aktardım vatandaş oralı bile olmadı nedense!ben kedimi kitaplarımdan,internetden ve siz değerli dosların blogdaki güncel yazılarınızdan yetiştireceğim.




"Başarı başaracağım diyenindir."sözü ile azimli olarak çalışmaktayım,şu an arım yok Veysel Karani hz.lerinin Efendimizi görmeden aşık olduğu gibi bende arılara aşık oldum.mart ayı sonunda arılarıma kavuşacağım günü bekliyorum(heyecanımı maruz görün) ariyi bugün gel al deseler hemen alacağım ama bazı dostların sözünü tutmak lazım .




Amatör arıcı blogunu oğlum yaptı oda aecemisi ben zaten az bilmekte olup hatalarımdan dolayı özür dilerim.




Mahmudiye'li arıcı üstad hocalardan Hasan Basri KANSIZ ve Bünyamin YİĞİT ve diger arkadaşlardan bilgi alışverişi yaptım hepinize teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: