5 Kasım 2016 Cumartesi

DÜZENİ BOZULAN ARICILIK BLOGUMU DÜZENLEME ÇALIŞMASI

Sevgili dostlar 
Hepinize selamunaleykum 
Uzun zamandır bloguma bakmaya bakmaya blogumun yapısı degişmiş oldugunu farkettim elim olup da düzeltme işini de yapamadım  dün ve bugün düzeltme çabasına girerek bazı eksiklikleri ile düzeltmeye çalıştım saat gaggeti hava durumu yabancı bloglar v.s silinmiş saati geri ekledik ama digerlerinide ekleyemedim düzenleme de baya zorlandım unutmuşuz facebook da birbirimizi takip ettik ama bloglarımızı unuttuk tekrar eskilere dönmek iyi olaçak kanaatindeyim blog listemde eksik olan varsa özür dilerim hatırladıklarımı ekledim 
Hepinize hayırlı günler temenni ederim selam ve dua ile 



Mustafa Hilmi ÖZKAL.....05 KASIM 2016 Saat: 22.27  Bolvadin/Afyonkarahisar

1 yorum:

Ağvalı Arıcılık (Erdal Talha Başaran) dedi ki...

aleyküm selam.kolay gelsin.sağlıklı bereketli günler dilerim