7 Ağustos 2013 Çarşamba

ÜÇ SAAT ÖNCEKİ DURUM

  1. Selamunaleykum 
    Sevgili dostlar gününüz hayrola akibetiniz hayrola      
    RAMAZAN BAYRAMI'MIZ CÜMLEMİZE MÜBAREK OLA




Bugün saat 12.00 gibi arılıga gittim sebebi hem ufaktan kontrol etmek esas sularını takviye etmekti 3 çıtalı bir kovan anasızdı onu kontrol ettim ana memesi var veya anada çıkmış olabilir çünkü memeleri 2 adeti açılmış ama analar küçük oldugu için her halde göremedim bayram sonu bakarız diger bir katlı kovandı sahte anaya gitmişti bunudakontrol sonucu gördüm hemen gerekeni yaptım ve günlük yumurtalı çerceve verdim hemen memeyi dikmişler bayram sonu zannedersem çıkar ve çitfleşmelerini yapar dönerler.

Yukarıdaki resim başka bir kovanımın resmi Maşallah çıtanın bir yüzü 

 Aynı çıtanın diger yüzü Maşallah
 Bu kovanda yukarıdaki çıtaların kovanı

Henüz daha bal sagımı yapmadım nedeni ise 1. neden Ramazan ayı  içersisinde olmamızdan 2. neden yalnız olmam henüz çırak veya yardımcımız  yok Allah rast getire inşaallah
Bayramdan sonra sagıma başlayacagım  yukarıdaki güçlü bir kovan olarak adlandırdıgım bir kovanın bir yüzü
   Buda aynı çıtanın diger yüzü İlahi Yaradan ne nasip ettiyse o çıkar kovanlardan hani ben yöresel olarak arıcı dostların malumatı olsun acısından resimledim resimler bugün 3 saat önce çektim.

Ramazan Bayramı'mız cümle islam kullarına ,arıcı dostlara,bizleri izleyenlere hayırlı ugurlu olmasını temenni ederim .
Allah cümlemizi tekrar gününe,ayına,yılına kavuştursun  





M.HilmiÖZKAL.....07.08.2013 Saat:15.00

Hiç yorum yok: