2 Şubat 2012 Perşembe

ARI = DOST

MERHABA SEVGİLİ DOSTLAR
Gününüz hayrola
Akıbetiniz hayrola
Arı ürünlerini hepimiz biliyoruz ama yedinci bir ürünü daha var bence buda DOSTLUK geçen hafta arıcılık bilgi paylaşım formunda bir kardeşimiz invert şurup yaptıgını veya yapacagını formda yazmış bende bu formda invert şurup yapmada kullanılan tartarik asit veya krem tartarı nereden nasıl kimden tedarik edebilirim diye yazmıştım bulundugum çevrede bulamadıgımı belirtmiştim oradan bir dosttumuz cevap yazmış ''merhaba atom hemşerim Bolvadin'de 84-88 yılları arasında EML.ögretmenlik yaptım Akcaabat/Trabzon'luyum. Sayın Hayreddin BAYRAKTAR hocam cevap yazmış bende kendisini tanımak istedim acaba yakın cevremdenmi diye tanışmak istedigimi forma yazmıştım sayın Muhterem hocam tlf. numarasını yazmış bende o akşam telefon açtım uzunca bir tanışma tlf.nu oldu .Daha sonra hocamda arıcılık blogu açmış ''ARICI HAYREDDİN HOCA'' www.hayreddinhoca.blogspot.com blogunun ismi, ama üzerinde fazla durmamış inşaallah bu önümüzdeki sezon blogu daha etkin hale getirecegini belirtti.
Nihayetinde 25 sene arıcılık ve ögretmenlik devam ede gelmiş hocam kendisinde tartarik asidin 2 kğ kadar tedarik ettigini bunun 1 kg.nı sana gönderebilirim dedi ve kargo ile göndermiş burdan kendisine sonsuz teşekkür ederim. Allah razı olsun derim.
Arıcılıgın getirmiş oldugu veya arının 7 .üretimi olan dostluk birbirimizi tanımasakta sanal alemde tanışmak dost edinmek işte budur . Birimizin derdi varsa hepimiz üzülmeliyiz birimizin sevinci varsa hepimiz sevinmeliyiz.diye düşünürüm.
Malumunuz daha evvelki yazımda'' kar üstüne kar'' diyerek yazmış ve tabiattaki canlılarıda düşünmemiz gerektigini belirtmiştim bende facebookda gördügüm yemligi uygulamaya koymuştum ama kuşların gelip yemlendigini görmemiştim alışırlar görürler diye düşünmekte idim her ne kadar bahçedeki tavuklarımı yemlerken serceler,sıgırcıklar da faydalanmakta idiler bugün baktım serceler yem yiyor hemen tlf.la ancak resimledim bizlere sevabı onlara afiyet olsun demek lazım gelir.
M.Hilmi ÖZKAL.....02 ŞUBAT 2012 SAAT:21.50

5 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Hilmi hocam, krem tartar aslında her ilde bulunuyor, bazıları bunun adını bilmiyor ve degişik isimle alınıp satılıyor diye düşünüyorum. Aktarların elinde olmasa bile sipariş verdiğinizde size temin ediyor.

Sanal ortam çok ilginç, bir sürü arkadaş ve dostumuz oldu.

Sağlıcakla kalın.

fuat gencal dedi ki...

Selamün aleyküm, Mevlüt kandilnizi kutlar sağlık mutluluk ve hayırlara vesile olmasını dilerim.

Saygılarımla...

İlhami Uyar dedi ki...

İnsanlık herşeyden önce gelir sayın Özkal,yeni nesillerin bu şekilde büyümeleri dileklerimle

Mustafa Hilmi ÖZKAL dedi ki...

Sayın Ali Bey ilgi ve alakanız için çok teşekkür ederim K andiliniz mübarek olsun.
Sayın Fuat bey sizinde kandiliniz tekrar mübarek olsun teşekkür ederim.
Sayın İlhami Bey sözlerinize katılıyorum teşekkür ederim.

ARICI HAYREDDİN HOCA dedi ki...

Hilmi abi lafımı olur. Beni mahcup ettin.Nice kandillerden hep birlikte nasiplenebilmek dileğimle...