22 Mart 2011 Salı

BLOGLAR BİR AÇILIYOR BİR KAPANIYOR

MERHABA SEVGİLİ ARICI KARDEŞLERİM
Malumunuz oldugu üzre bloglarımız 02.03.2010 gününden itibaren kapandı bu kapanma nedeniyle yaklaşık on veya oniki gün blogumu ziyaret edememekle beraber yayınladıgınız yazılarınızı da takip edemedim,tabiri caizse sudan çıkmış balıga döndüm akşamları arıcılık bloglarını takip edememek,bilgi alışverişi yapamamak arıcı dostlardan haberdar olmamak ne kadar zor geldi bana tarif edemem Sn:Hayati İNAL hocamla telefon görüşmesi sonucu dns denilen no'ları degiştirdim burdan Hayati hocama teşekkür ederim onun bilgilendirmesi sonucu blogum bir açıldı bir kapandı dün akşamdan itibarende açık Allah hayırlısını versin.
Yukarıdaki resimde görülen 25 lt.lik bir bidondur. Arıların su ihtiyacını karşılamak için kullanılıyor bunu yazmamdaki amaç 2010 yılı 18 kg.lık yag tenekeleri kullanmakta idim bu tenekeler bir sezon gitmedi küflendi delindi su tutmaz duruma geldi birde açık arazide rüzgarın fazla olması nedeniyle içine koydugum köpük parçaları rüzgarın etkisiyle kaybolmakta idi bende bu bidonun üstüne çit teli geçirdim köpük parçaları rüzgarın etkisiyle uçup kaybolmasın diye birde arazide bulunan köpek ve başka mahlukların suyu içmelerinin önlenmesi,teneke gibi küf yapmaması suyun temiz kalmasını saglamak açısından iyi oldu zannederim.
arılara enson 02 mart 2011 de gittim o gün bu gün gidemedim yagan kar,yagmur,havaların bu günlerde yagışlı olması beni engelledi .
Buda arılarımın su ihtiyacını giderecek bidonun başka açıdan görüntüsü


02 mart 2011 deki çıtalarımın görüntüsü o zamanda bazı çıtalar el içi kadar kapalı yavru gözü bazı çıtalardada el büyüklügünde kapalı yavru gözü bulunmakta idi resimdeki tarihler 12.3.2011' i göstermekte o gün blogda yayınlamak istedim ama yine MAKKEME KARARI İLE İLETİŞİME KAPATILMIŞTIR.İbaresi çıkınca yayınlayamadım yazmak bu güne nasip oldu


Başka bir çıta ve ana arı ve nedimeleri ile poz vermekte


Arılıkta yalnız olmam nedeniyle kovanlarımla bir resim çekmek istedim makinayı otamatige ayarladım ancak bunu çekmiş makinanın tripot ayaklıgını götürmemiştim
hava bu gün açık ve güneşli idi




Bunlarda ocak ve şubat ayında dünyaya merhaba diyen satın aldıgım kuzular bu kuzular ikiz eşi kuzular bazılarına daha biberonla süt vermekteyim bazen sütlerine yumurta sarısı katmaktayım bazen de az miktar üzüm pekmezi sütlerine karıştırıp vermekteyim maşallah şimdi kendilerini toparladılar ot ve kuzu yemi yemekteler
hepinize hayırlı sezonlar
önümüzdeki hafta
hava düzeliyor
hava tahminine göre
artık körükleri yakma zamanı geldi
çattı

M.Hilmi ÖZKAL.....22 MART 2011 Saat:22.oo




Hiç yorum yok: