8 Kasım 2009 Pazar

KIŞ HAZIRLIGIMI TAMAMLADIM

Sevgili dostlar
Cümlenize hayırlı günler,hayırlı işler temenni ederim,yukarıdaki görüntü 03.11.2009 günü Bolvadin ilçemin 15 km.güney cephemizdeki SULTAN DAGI 'nın görüntüsü karla kaplı olması havaların epeyi soguk olmasına sebeb oldu kış gelmişti artık son hazırlıgımı yapamamıştım?
Arılarım yukarıdaki resimde görüldügü gibi yanaşık düzene daha evvel sokulmuştu ama son örtü işi ve şurup işini halledememiştim,

05 kasım 2009 ğünü üç dörtgün evveliki soguklar kalmamış sanki hava yaz havası gibi idi arıların yanına gidildi kovanların kapakları tek tek açılarak ikişer ölçek şurup verildi akabinde ATOM-4 üst kontraplak açılarak bakıldı ana var diger arzu ettigimiz yumurta larva yok,daha sonra evden temin ettigim kilim ve naylon kaplamalı kagıtla üstü örtüldü sonra naylonla üzeri ve yanları örtülerek arka ve yanlara toprakla sıkıştırma işlemi yapıldı kovanların ön kısmına da toprakdan set oluşturularak yagan yagmur ve kar sularının kovanlarımın altına gitmesine mani olmaya çalışıldı bu yazıları ve görüntüleri 05 kasım 2009 akşamı yayınlanaçaktı ama 06 kasım 2009 günü sabah 08.00 da torunum bademcik ve geniz eti alımı için ameliyata girecekti onun için o akşam Afyonkarahisara gidildi ,ameliyat başarılı geçti şükür ben bugün ordan dönüş yaptım ilk işlerim bilgisayarı açıp dost sitelerde gezinmek resimler yüklemek oldu dostlar

Kovanlarımın yandan izole edilmiş görüntüsü
bu sene ilk kışı geçirecegiz inşaallah telef vermeyiz



Kovanlarımın arkadan görünüşü ben gibi amatör olarak yeni
başlayanlara örnek teşkil etmesi amacıyla




Yazdan kalma bir gündü arılar mükemmel uçuş yapıyorlardı polen yok veya ben gözetleyemedim yoruldum sıcakdan maske içinde bunaldım ama sanki baharda vızır vızır ses çıkartan kovanlar gibi idi kovanlar maşallah

Mustafa Hilmi ÖZKAL 08 KASIM 2009 saat:22.00



Hiç yorum yok: