8 Nisan 2009 Çarşamba

BEREKETLİ YAGIŞLAR


Selam Arkadaşlar

Havalar 3,4 gündür yağışlı vede soguk geçti bu durumda kovandakiler çalışamadılar,soguk ve yagış nedeniyle kovan kapaklarını açamadım yumurta ve larvaları üşütürüm diye,bugün öğle sonu hava bir ara düzelir gibi oldu kovan kapaklarını açtım,bal çıtalarının kemerlerini bozmuşlar(açıkmışlar)

Bahçeden eve gelerek şurup hazırlayıp şurupluklarına koydum hücum!akşam üzeri tekrar kontrol edeyim hemencecik diyerek kapagı açtım şurupluklarda şurup namına bir şey kalmamış perşembe havalar bir nebze düzeleçekmiş inşaallqah tekrar şurup yapıp vereceğim canlarıma.

Bu arada bahçedeki kaysı,erik,şeftali ciçek açmışlar yağmur biraz ciçekleri döktü bahçenin bir kenarına FASELYA (Arıotu),YONCA ekmiştim çıkmışlar tavuklara yedirmeyeyim diye ugraş vermekteyim,ha bu arada civcivler büyümekteler maşallah 09.04.2009 saat:00.15

Hiç yorum yok: