11 ŞUBAT 2011
Arıcılık blogumun kuruluşunun bugün ikinci yaş günü
arıcılıkta ikinci seneyide şükür doldurduk hepimize kutlu olsun birşeyler ögrendik veya bir nebze katkımız olduysa
ne mutlu bizlere
Arılarıma gelince en son 20.01.2011 de gitmiştim kar nedeniyle henüz gidemedim arıların bulundugu tarla şimdi çamurdan geçilmez Allah cümlemize hayırlısını versin
14 ŞUBAT 2011 Mevlut kandili hepimize hayırlı olmasını Yüce Yaradan'dan
niyaz ederim .
Sevgi ve muhabbet içerisinde Mevlut kandilini kutlayalım sevgi ve muhabbetle
M.Hilmi ÖZKAL.....12.ŞUBAT 2011 Saat:09.30


